NOBE Forest Drops Microbiome Booster, 30 ml

Laddar...
Fyll i postnummer.
Hitta apotek nära mig
Välj Apotek

NOBE Forest Drops® Microbiome Booster är kraftfulla, koncentrerade droppar som innehåller en hög dos innovativt Re-Connecting Nature® mikrobiotiskt skogsextrakt som stöder hudens mikrobiom. Mikrobiotiskt skogsextrakt är utvecklat och patenterat av finska företaget Uute Scientific. Det världens första naturliga ingrediens som motsvarar skogens varierade och rika biologiska mångfald. Extraktet är gjort av förnybara källor och har vetenskapligt bevisats återställa den naturliga balansen i hudens mikrobiom, stärka hudens skyddsbarriär och förbättra hudförnyelsen. Mikrobiotiskt skogsextrakt har även visats minska rodnad och irritation och öka produkten av kollagen som bromsar åldrandet. Allt detta ger en frisk, balanserad och strålande hy. Forest Drops® har designats för att blandas med andra hudvårdsprodukter och är därför doftfri. Forest Drops® passar alla hudtyper, från fet till mycket torr. Passar alla åldrar, och är särskilt lämplig för personer som bor i städer och därför inte exponeras för naturen i vardagen. Denna produkt är certifierad enligt Ecocert COSMOS Natural och 99,34 % av ingredienserna har naturligt ursprung.

Fri frakt över 149kr
Hämta inom 2h på apotek
Betala enkelt med
Klimatkompenserad hemleverans
  • Mer information

Använd så här: Blanda 1–2 droppar i din ansiktscreme eller 2–3 droppar i din kroppslotion. Använd dagligen.

Varunummer 797897